Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 投票中 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
求~~~~~~~非常完美20140510一首歌曲
Aug 24th 2014, 09:30

何潔-小永遠

作詞:李峰
作曲:鄭融
編曲:Kenn C

拍下了街邊小館特別的裝潢 來記錄喝著咖啡聊天曬太陽
拍下我和你看著夕陽的堤防 為了留住 你的眺望
捕捉的每一個瞬間都有話要講 聽照片說悄悄話靠在你肩膀
沙灘上每個腳印都還給海浪 卷走日光 帶不走美好

每一刻都是小永遠 每一張照片 浪漫情節 都值得紀念
是我們愛的小永遠 幸福瞬間 你偷偷把臉貼在我耳邊
說你是真的 真的 喜歡我 哦~喜歡我

我拍下路人對我們微笑的臉龐 那眼中有我和你相愛的模樣
路燈下重疊著的影子有多長 按下時光 把擁抱收藏

每一刻都是小永遠 每一張照片 浪漫情節 都值得紀念
是我們愛的小永遠 我不太了解誓言 不問明天有多遠
每一刻都是小永遠 每一張照片 浪漫情節 都值得紀念
是我們愛的小永遠 幸福瞬間 我偷偷把臉貼在你耳邊

問你今天有沒 有 喜歡我
哦~~誰喜歡我
哦~~你喜歡我
哦~~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()