Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
請問台南傳統習俗(婚後岳父母60大壽)
Sep 23rd 2013, 19:37

我想請問一下台南嫁出去的女性朋友
如果妳們的父親做60-80大壽的話
你們的父母親會要求自己的女婿如何包紅包或者其他什麼禮物之類的嗎?

我岳母跟我指名要打一條金項鏈給我岳父,還跟我說要粗點。
他還說因為他也還在所以我那天也要弄個金子給他

各位大大水水們,台南真的有這個習俗嗎?
我都覺得太過分了。
時機那麼差家裡也沒有錢
結婚所有的費用也是我辛辛苦苦存下來的
難道他們是知道我有存錢所以想要。。。。

能給我解答嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()