Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
小米3或紅米該不該支持
Dec 12th 2013, 15:35

我人住台中 通訊行有朋友在做 在東海附近
聽他說最近因紅米機上市 通訊行內手機都沒甚麼學生在看
又快過年了 業績壓力 一直推薦我一些大廠中低階手機 幫幫他做個業績
在這樣下去 過年後換他要失業了
以上是我親身體驗
雖然我也支持小米手機 我個人也有一支小米1電信版
感覺比我過去用的SONY SK17I跟HTC不可思議機 好用好幾倍
可是在想想 小米機一般通訊行都沒有在賣 要幫朋友做業績都沒辦法
又我拿到小米1電信版後 讓我感覺 要不要在買支紅米機來玩順便等小米3上市
可是今天看到朋友這樣
過去他的薪資都比我好很多 至少都有60K以上
現在......不到25K......
我在看看台中東海鬧區 不用三百公尺就開一間通訊行
假如小米在一直網路買賣的話 通訊行多多少少會受到影響
現在社會 大家也知道的 錢難賺的社會
那不就要多了不少失業的人
感覺比三星手機寫手還嚴重 因至少大家去買三星手機 他們也有業績可賺
只是我又很喜歡小米MIUI系統跟任刷手機都有保顧
真不知道要支持大廠讓通訊行做業績讓他們有生存空間 還是說支持自己想法
現在又想一想 小米大部份零件也都是台灣廠商做的
為什麼台灣廠商沒一家可像小米這樣保顧跟系統在通訊行賣

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()