Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
creative 兩款usb音效卡的差別
Dec 20th 2013, 01:52

讓我這個不專業的來回你吧

5.1那組我有,入手價格大約2300吧,而且國外版有附遙控器單但我買到的沒有……因為我也5.1喇叭而且要打電動所以選它。跟我前一張Creative live 24bit 5.1內接音效卡比起來,我覺得音質差不多。算是不錯吧我想……大家在講的驅動程式問題我也沒有遇到,可能是比較幸運吧!這組聽起來跟我朋友的MP5真空管USB DAC是有一點差,不過我覺得除非電腦喇叭好到某個程度,不然很難分辨……

另外一款沒有5.1輸出但強調雙聲道音質……有請高手解釋了,其實我當時也在考慮要買這台,不過想到我可憐的BF3可能無法聽聲辨位所以放棄了……

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()