Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
893-VA 水泥攪拌車 任意變換車道危險駕駛
Feb 22nd 2014, 16:43

真的很怪 影片中一開始很明顯看出來我的車速比外車道的快 怎麼會說我占用內車道咧?

影片後段我車速慢下來是因為我不想離神經病駕駛的水泥車太近

我車上有兩個小孩 一個小一、一個大班 誰看到這種危險駕駛的水泥車都會放慢速度離他遠一點吧

影片前半段我的車速的確比外車道的車快 沒有瞎眼的應該都看得出來

影片後半段 我想和危險水泥車保持距離也有錯嗎?

你們是怎麼了? 我明明就沒有違規為什麼一直要找我麻煩?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()