close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
關於伯慶事業集團(BOCHING)
Apr 20th 2014, 15:27

最近認識了一位新朋友, 對方告知我她任職於伯慶事業集團(BOCHING),
起初是告訴我她們是進口葉黃素的代理商,
後來又一直很極力的推銷她公司的美容產品很讚,
問她公司的產品是不是很貴, 她又總是不正面回答我..
每隔三.五天就來推銷, 讓人感到有些厭煩..
像她這樣的推銷方式讓我不禁懷欵起伯慶到底是什麼樣的公司呢?
我猜是做直銷的, 但不知道對不對..
請問有人知道嗎? 麻煩請告知, 謝謝!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()