Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
富士通的省電模式跟冷房效果
Aug 25th 2014, 16:31


一年前般新家請冷氣師父來看房間規劃冷氣

是在透天的二樓也不算頂樓

我看的一下尺寸 496*435 按照坪數的算法應該是6.5坪

師傅給我裝的富士通 ASCG32JJTA 這個型號
我都切25度 但怪的是怎吹都不太會涼,請師傅來看的一下
他只用手在出風口 感覺一下就說有涼.正常阿!.

師傅看到我切『省電』模式就說!切省電當然不會涼阿!!
可是我另外一個房間(320*435)師傅給我裝ASCG25JJTA
一樣有切省電功能,一下就冷颼颼的

有人知道省電功能有開跟沒開,效能有差很多嗎?

都已經搭配電風扇的是感覺到出風口有冷風啦!但還是覺得沒有『冷房』的效果

是這冷氣有瑕疵還是買太小台呢?

http://roach0426.pixnet.net

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()