Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
請問 surface pro 3 的 usb孔 可直接接藍光光碟機直接撥放嗎?
Aug 31st 2014, 14:57

gaga.yqoyo wrote:
你用的這款有預留一個...(恕刪)

我其實聽的不是很懂

假如我要到外面場所去

能在我的藍光光碟機不用再另找插座插電的情況下

直接只接上我的 surface pro 3 來撥藍光DVD嗎?

ps1:
您所說的...."你用的這款有預留..."
這是指我的藍光光碟機? 還是指我的surface pro 3 呢?

ps2:
我假設,您指的是我的藍光光碟機的話
(註 : 藍光光碟機本體身上有一個usb電源接孔,與一個光碟機本體隨機附的電源供應器接孔)
那就是說
我要有一條usb,由光碟機接上surface pro 3
而此線本身,還要有一個分枝usb,可供接上surface pro 3 的電源供應器上的usb孔
然後再用surface pro 3 的電源供應器另插在室內電源插座上
來供補不足的電力,是嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()