Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
依莉論壇 所以圖都看不暸 不是等級問題
Jul 10th 2013, 20:05

問題如標題樣一樣 由於我等級過低無法發圖 請見諒

1.所有論壇 只有伊莉的圖都出不來 與等級無關 我等級為最高等
2.我用了我所有的遊覽器 IE GOOGLE 你能想到的基本上都有=A= 我主要用GOOGLE的
3.我去GOOGLE的設定上看過了無任何問題
4.是突然不能看的 剛剛還可以就突然不行 且從新開機過N次了都不行
5.  ̄ ̄ Railgun_S 01.jpg ← 出現了這樣的圖 (樹)←  是圖 為長方型
|樹|
6.總結以上問題我該怎ㄇ半 QAQ

手製圖用的不太好請多見諒   

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()