Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
[詢問] 關於被封鎖還有破解臉書原始碼的疑問
Sep 21st 2013, 10:33, by iamccw

作者iamccw (iamccw)

站內Facebook

標題[詢問] 關於被封鎖還有破解臉書原始碼的疑問

時間Sat Sep 21 10:33:28 2013

想請問一下,若我今天被A封鎖,但是我沒封鎖A, 那如果他還是偷偷在使用他的帳號關注我,有這個可能嗎? 因為A從我的好友消失,我已經看不到A的動態,搜尋不到A。 用別人的帳號可以找到A→代表A沒關帳號。 我進不去A的專頁→代表不僅僅是受限制的對象,而是被封鎖。 照道理說,只要A封鎖我,雙方都無法看到彼此的動態不是嗎? 可是使用這個 http://tw.sopili.com/event/facebook-ordered-friends/ 找出在Facebook中最關心你的朋友工具去解析, A卻依然排在前五名裡面,連續觀察了幾天都是這樣。 照道理說,A封鎖了我,絕對不可能排入前十名的 那這樣可以理解成A還是偷偷關注我嘛? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.132.217.100

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()