Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
HTC one mimi兼wifi高手請進
Sep 21st 2013, 10:56

如題:
我剛換mini不久
這是我第二隻手機 也是第一支智慧型
我想問的是:

1.mini的記憶卡在哪裡?我從電腦傳檔案之後不知道去手機的哪裡開.

2.手機螢幕左下的鍵返回,是否也是關閉?那右下那顆又是什麼?我想知道我開了哪些程式要怎麼看?

3.行動數據跟WIFI差在哪裡? 我開WIFI是否行動也要開? CHT Wi-Fi要申請會員才能連? 麥當勞 星巴克之類的有WIFI嗎?

4.HTC sync Ma是什麼?我有估狗還是不懂,老了體諒一下

暫時是這樣,有問題我再補充

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()