Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
遠傳維修及保固
Sep 14th 2014, 17:33

我2014/2/15去遠傳辦理699吃到飽? 36個月
他送我 imatch 0元手機
2014/9/13無法開機維修,我保證沒摔 沒泡水 沒潮濕

1.我想問的是,不到7個月手機就壞,維修費用他說要看是否人為,但我想問保固1年,算7個月就壞了,那3個月後壞掉要算誰的?

2.我用手機10幾年平均一支手機都超過三年[從摺疊到智慧型手機],原本的放了很久也都還沒壞,如果他說我人為,我要如何證明?
天啊第一次維修手機。

3. 辦手機那天2/15,他說個天2/16手機早上會開通手機,我急著出國要關漫遊,他給我硬生生拖到下午一點開通,我打電話去門市,他說是總公司問題,我打電話給遠傳服務他說是店家問題,超想解約,於是到遠傳網站客訴,唉呦妙的事,都沒人鳥我,不管是店家,公司沒人道歉,這一切都算了,我只想知道,
如何客訴遠傳才會裡我,是消基會嗎?

到約我立馬解約。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()