Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
霞海城隍廟月老紅線問題
Sep 16th 2013, 06:33

大約十年前我就求的紅線了,但現在還是小姑獨處。

這幾年之間,我曾經覺得紅線纏著那包硬硬的東西覺得不開心,就把紅線打開,但還是跟硬硬的東西放在同一個夾鏈帶。後來被一位命相館的老先生發現,就說我難怪找不到對象,緣線本應該跟緣塊綁在一起.. 就這樣,他就幫我把紅現又綁在那硬硬的東西上面一起放在夾鍊袋裡面。

我這幾年都有到廟裡拜拜,也有把紅線在天宮爐上面繞三圈。我今天特定趁中秋節前再次去霞海城隍廟拜拜,求神明幫忙我跟心儀的對象可以有更進一步的感情發展。我的紅先今天前前後後共繞了三次,所以總共繞了九圈。

請問這樣的話好姻緣會趕快來嗎? 謝謝!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()