Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決 
Client Tracking Software

Want more clients? Stride helps you track new leads, moving them from prospect to client. Sales can be painful, but the software you use shouldn't be. Try Stride!
From our sponsors
台北收購平板電腦的推薦地方?
Sep 23rd 2013, 17:09

你好...我有給啾醬收購平板電腦過,他們是在台北喔,坐捷運就可以找他們收購了
很方便...因為我住在台中,上去太遠了,這家是以前在台北唸書的朋友跟我推薦的,他們服務很好,也很有誠信速度也快,我自己當時有先去家裡附近的店問,啾醬他們的報價比我家附近的店家收高了好幾百元...甚至比其中一家高了1300..所以最後就寄上去給啾醬收購,你可以去他們收購網站看看,http://befortune.ws/cellphone/phone.htm,應該是這個

參考資料 我自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()