Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
[問題] 大新駕訓班教練
Oct 7th 2013, 18:00, by aabbaa1123

作者aabbaa1123 (小水)

看板Kaohsiung

標題[問題] 大新駕訓班教練

時間Mon Oct 7 18:00:53 2013

我爬了舊文章~沒有人推薦大新駕訓班XDDD 我是使用學習駕照自學到現在~快要準備去監理所考試了 想請問高雄河堤路的大新駕訓班有沒有推薦哪一位優秀的教練 因為打了幾家駕訓班詢問價格只有他有我要的可以開自己的車練習 一堂課50分鐘500元 (剛剛爬文有人說大統一堂800元~我問卻是一堂600XDDD~好奇怪XD) 有人最近也辦了學習駕照考過的嗎? -------------(以下請勿刪除)----------------------- 不管你要問什麼,都別忘了附上『高雄點』 (我是高雄人和我曾住在高雄不能當高雄點喔) 高雄點辦法請見置底公告說明 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.254.136.243

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()