Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
車禍方面的和解
Oct 9th 2013, 02:06

車禍發生的經過、一南一北、對方北上我南下騎車在路邊
對方開車超車逆上跨越到我的車道撞傷我就肇逃了.........
目前開公共危險罪一次、調解委員會也一次(但調解沒成功)
我並未獅子大開口、我車禍到目前這個用底就4個月了、
我希望對方賠賞我沒上班及醫藥費的理賠、但對方說沒錢
付不出來那麼多~(對方只保強制險)

我大概想知道如果我提告的話那傷害最輕會判多久、易科罰金
大概多少、還有公共危險罪最輕會判多久、可以易科罰金嗎?

那如果我跟他和解、那他公共危險罪還會被判刑嗎?
我和解的話大概有哪些可以跟對方要求才不會過分呢~我真的
很希望事情能圓滿的和解、但對方根本都沒誠意、我又該如何~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()