Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[情報] 設計師朋友請求幫忙
Sep 14th 2014, 16:45, by enjoyloli

作者enjoyloli (M)

看板hairdo

標題[情報] 設計師朋友請求幫忙

時間Sun Sep 14 16:45:23 2014

地方的設計師需要幫忙XD 以下是幫他po的文 有興趣的可以找他 他人很好的~ ——正文—— 下禮拜日以前我必須考過這個試題. 所以想問台北的女性朋友們是否願意擔任我的真人染髮模特兒. 此次染髮不需費用由小匹我自己吸收. " 徵求頭髮即肩或髮長過肩的女性朋友 " " 有布丁頭困擾的趁現在快私訊給我喔 " " 沒有時間問題最佳 因為我們大約會在晚上八點過後才開始替妳操作 " " 心動不如馬上行動 LINE : pi_0512 " " 名額只有一位 雖然以後還有機會 但是還是趕快拿起手機傳訊給我吧!!!!!!! " ——END—— 如有違反版規請告知 我會立即修文 感謝~ ----- Sent from JPTT on my Asus ASUS_T00G. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.12.199.152 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/hairdo/M.1410684327.A.E52.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()