Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
我的電腦是XP 玩LOL現在會不順了
Sep 12th 2014, 07:33

各位大大 是這樣的 我的電腦近期內 突然玩LOL會不順 甚至戰鬥太激烈 會整個卡一下 我不知道我電腦是老了還是怎樣 麻煩請各位電腦高手幫幫忙

我的電腦是組裝的(當初組裝到現在因該有4~5年了甚至更多)
原本玩遊戲都還滿OK的
現在越來越誇張 我覺得是他老了 跟現在的遊戲 越來越進步
我也重灌過好幾次 發現那布是解決問題的根本

現在我玩LOL英雄聯盟 會整個很不順 放技能等等都有時會LAG 網路部分是沒有問題

我也有考慮過換新的電腦,但是 我想試試看 看能不能換一些內部東西 就能改善這問題
我現在PO我的電腦配備 給各位電腦高手看

看看能不能以最便宜 又最簡單的換法 去換內部的東西
(如果換玩 我是想要達到 玩LOL不會不順的部分 跟改善一些開網頁分頁可能才3~4個就整個有點快崩潰的慢法 )

電腦配備:
系統:
  Microsoft Windows XP
Professional
Version 2002
Service Pack 3
授權給:
User
ptcft
76483-640-9543696-23671

ptcft
AMD Athlon(tm)64 X2 Dual
Core Processor 4400+
2.31 GHz,2.00 GB的RAM
實體位置延伸

電腦管理(本機):

處理器:AMD Athlon(tm)64 X2 Dual Core Processor 4400+
AMD Athlon(tm)64 X2 Dual Core Processor 4400+

顯示卡:NVIDIA GeForce 8500 GT

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()