Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中 
Creating iOS Games: Beginner Course

Marin Todorov teaches you how to create an iPhone game easily and simply using Cocos2d in this $99 online course.
From our sponsors
訂金都付了 房東還換房間
Sep 14th 2013, 01:37

您好我想請問一件事

我看中了一間套房,一個月前訂金付了也有收據上面寫上我是預定哪一間,今天我要搬家,昨晚先去問房東能不能先搬一點放,房東竟然跟我說我原本住的那間房客要續租,所以換一間房型價錢一樣的給我,我聽了很不開心.第一你要這麼做可以但是要先跟我溝通讓我同意,第二我訂金都付了不代表你不能再讓別人住了嗎,第三換一間房型價錢也不能了事,因為採光什麼的都一定不一樣(即使房東說一樣)我當初看了好久選A房間,搬進去前一天突然說改成B房間. 這樣合理嗎?我可以堅持我的立場或是採取什麼行為嗎? 今天要跟房東談判,請問我要怎麼說才能更有說服力. 我只是個剛畢業的學生,怕房東看我還年輕就不重視這件事. 謝謝!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhfl3xncebjd 的頭像
    qhhfl3xncebjd

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhfl3xncebjd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()